• Prancūzų kalbos mokymo medžiaga

    • Doc. dr. Vitalijos Kazlauskienės parengtos metodinės medžiagos Lingvistinio tekstyno taikymas mokant prancūzų K2: diagnostika, sprendimo galimybės, mokymas(is) paskirtis yra parodyti lingvistinės prieigos svarbą kalbos mokyme, bei kalbinio vieneto platumą. Išanalizuoti mokinių tarpukalbę, atlikti diagnostiką, identifikuoti poreikius, mokėti parinkti tinkamą sprendimą lavinant kolokacinę kompetenciją, taikant tekstyno prieigą. Remiantis autentine tekstyno medžiaga ir galimais įrankiais, taikant įvairius mokymo(si) metodus siekti išvengti tarpukalbės sustabarėjimo. Tekstyno prieiga leidžia identifikuoti realų mokinių kalbos lygį, parinkti tinkamas užduotys, modeliuoti alternatyvaus mokymo scenarijus, parinkti tinkamiausią vertinimo sistemą. Ši medžiaga orientuota į svetimų kalbų mokytojus, kitus švietimo pagalbos specialistus. Tikimasi, kad parengta medžiaga turės išliekamąją reikšmę ir ja galės naudotis ir kitų kalbų specialistai.

    • Failas piktograma
    • H5P piktograma
    • Aplankas piktograma
    • Failas piktograma
    • Prancūzų kalbos mokytojos Lauros Žižienės parengtos metodikos „Gabių mokinių ugdymas“ paskirtis yra padėti identifikuoti gabų mokinį ir suprasti jų ugdymo specifiką; supažindinti su tokiais ugdymo proceso diferencijavimo įrankiais kaip Blumo taksonomija bei jos panaudojimu keliant pedagoginius tikslus ir apverstos klasės metodu; juos pritaikyti kuriant pamokų scenarijus. Ši metodika yra skirta būsimiems prancūzų kalbos mokytojams.

    • Failas piktograma
    • H5P piktograma
    • Prancūzų kalbos mokytojos Lauros Žižienės parengtos metodikos „Mokymas(is) už klasės ribų“ paskirtis yra supažindinti su mokymu(si) už klasės ribų bei jo atveriamomis mokomųjų dalykų integracijos galimybėmis ir nauda; pateikti tokio mokymo(si) pavyzdį ir paskatinti jį kritiškai įvertinti; padėti suplanuoti ugdomąją veiklą už klasės ribų integruojant kitus mokomuosius dalykus. Ši metodika yra skirta būsimiems ir pradedantiesiems prancūzų kalbos mokytojams.

    • Failas piktograma
    • H5P piktograma
    • Prancūzų kalbos vyresniosios mokytojos Monikos Šeleg Prancūzų kalbos integruotos pamokos plano pavyzdys  parengtas pagal užsienio kalbų (pirmosios ir antrosios) pagrindinio ugdymo atnaujintų bendrųjų programų rekomendacijas. Pamokos planas, kuris gali būti panaudotas tiek nuotolinei pamokai tiek kontaktinei, parengtas atsižvelgiant ir į specialiųjų poreikių  mokinių ugdymą. Pamokos planas remiasi prancūzų literatūros pamokos tema, pateiktas detalus pamokos turinys ir užduotys su konkrečiais pavyzdžiais ir pagalbinėmis nuorodomis.  

      Šiuo plano pavyzdžio paskirtis yra padėti struktūruoti pamoką, apskaičiuoti ir produktyviai išnaudoti pamokos laiką integruojant visas kalbines kompetencijas atsižvelgiant į auditorijos poreikius, mokinių motyvaciją, pažangą bei bendrąsias mokyklos programas. 

      Šis produktas skirtas, kaip didaktizuota medžiaga, ruošiant prancūzų kalbos mokytojus, kaip pagalbinis įrankis jaunam mokyklos specialistui, kitų švietimo įstaigų dalyviams, bei švietimo pagalbos specialistams. Tikimasi, kad parengtos pamokos pavyzdys turės išliekamąją reikšmę ir juo galės naudotis ir kiti specialistai. 

    • Failas piktograma
    • Aplankas piktograma
    • Failas piktograma
    • Prancūzų kalbos dėstytojo dr. Miroslav Stasilo parengtos metodikos „Žaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbos“ paskirtis yra supažindinti su mokymu(si) per žaidimus galimybėmis ir nauda; pateikti tokio mokymo(si) pavyzdžius ir paskatinti juos kritiškai įvertinti; padėti suplanuoti ugdomąją veiklą taikant žaidybinį momentą. Ši metodika yra skirta būsimiems ir pradedantiesiems prancūzų kalbos mokytojams.

    • Failas piktograma