Jäta vahele peasisuni
Menu
Logi sisse
Logi sisse kontoga:
Facebook
Google
Forgot username or password?
Et
eesti (et)
De
Deutsch (de)
En
English (en)
Lv
Latviešu (lv)
Lt
Lietuvių (lt)
Hu
magyar (hu)
Pt
Português - Portugal (pt)
Ro
Română (ro)
A
A
A
Menu
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
Avaleht
Kursused
Filosofijos fakultetas
Ugdymo mokslų institutas
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Fail
Problemų sprendimo uždaviniai
Fail
Fail
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Fail
Fail
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Fail
Fail
Srautų algoritmai
Fail
Fail
Algoritmavimo pradžiamokslis
Fail
Fail
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Fail
Fail
Tinklų algoritmai
Fail
Fail
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
Fail
Fail
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Fail
Fail
Linijų braižymo algoritmai
Fail
Fail
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Fail
Fail
Optimizavimo uždaviniai
Fail
Fail
Grafo spalvinimas
Fail
Fail
Minimalūs jungiamieji medžiai
Fail
Fail
Trumpiausio kelio paieška
Fail
Fail
Logika. Veno diagramos.
Fail
Fail
Logika informatikoje
Fail
Fail
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Fail
Fail
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Fail
Fail
Kompiuterio sandara
Fail
Laadi kaust alla
Scratch pradžiamokslis
27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx
28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx
36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx
37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx
38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx