Pereiti į pagrindinį turinį
Prieš naršymą šioje svetainėje, sutikite su svetainės politika:
VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Tęsti
x
Menu
Prisijungti
Prisijungti su išorine paskyra:
Continue with Google
Continue with Facebook
arba
Forgot username or password?
Lt
Lietuvių (lt)
De
Deutsch (de)
Et
eesti (et)
En
English (en)
Lv
Latviešu (lv)
Hu
magyar (hu)
Pt
Português - Portugal (pt)
Ro
Română (ro)
A
A
A
Menu
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
Pagrindinis
Kursai
Filosofijos fakultetas
Ugdymo mokslų institutas
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Animuota navigacija – išjungti
Animuota navigacija – išjungti
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Pasirinkti veiklą Problemų sprendimo uždaviniai
Problemų sprendimo uždaviniai
Failas
Pasirinkti veiklą Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Failas
Pasirinkti veiklą Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Failas
Pasirinkti veiklą Srautų algoritmai
Srautų algoritmai
Failas
Pasirinkti veiklą Algoritmavimo pradžiamokslis
Algoritmavimo pradžiamokslis
Failas
Pasirinkti veiklą Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Failas
Pasirinkti veiklą Tinklų algoritmai
Tinklų algoritmai
Failas
Pasirinkti veiklą Šablonų, dėsningumų atpažinimas
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
Failas
Pasirinkti veiklą „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Failas
Pasirinkti veiklą Linijų braižymo algoritmai
Linijų braižymo algoritmai
Failas
Pasirinkti veiklą Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Failas
Pasirinkti veiklą Optimizavimo uždaviniai
Optimizavimo uždaviniai
Failas
Pasirinkti veiklą Grafo spalvinimas
Grafo spalvinimas
Failas
Pasirinkti veiklą Minimalūs jungiamieji medžiai
Minimalūs jungiamieji medžiai
Failas
Pasirinkti veiklą Trumpiausio kelio paieška
Trumpiausio kelio paieška
Failas
Pasirinkti veiklą Logika. Veno diagramos.
Logika. Veno diagramos.
Failas
Pasirinkti veiklą Logika informatikoje
Logika informatikoje
Failas
Pasirinkti veiklą Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Failas
Pasirinkti veiklą Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Failas
Pasirinkti veiklą Kompiuterio sandara
Kompiuterio sandara
Failas
Pasirinkti veiklą Scratch pradžiamokslis
Atsisiųsti aplanką
Scratch pradžiamokslis
27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx
28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx
36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx
37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx
38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx
Table of contents
Išskleisti viską
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Įvadas į informacijos teoriją
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Vaizdų kodavimas
Duomenys, duomenų tyryba
Duomenų struktūros
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Problemų sprendimo uždaviniai
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Srautų algoritmai
Algoritmavimo pradžiamokslis
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Tinklų algoritmai
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Linijų braižymo algoritmai
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Optimizavimo uždaviniai
Grafo spalvinimas
Minimalūs jungiamieji medžiai
Trumpiausio kelio paieška
Logika. Veno diagramos.
Logika informatikoje
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Kompiuterio sandara
Scratch pradžiamokslis
III. ŽMOGAUS IR KOMPIUTERIO SĄVEIKA
Turingo testas
Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
Socialiniai tinklai
Išmanieji įrenginiai
Fizinė kompiuterija
Apgaulingas elgesys internete
IV. INFORMATINIO MĄSTYMO UŽDAVINIAI – BEBRO METODIKA
Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
BEBRAS LODGE platformos nuoroda
Nacionalinė „Bebro“ svetainė
Tarptautinė „Bebro“ svetainė
Konkurso „Bebras“ varžybų laukas
Informatikos žodynėlis-enciklopedija būsimiems mokytojams
Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
Informatika be kompiuterio
KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
Computer Science without a computer (anglų k.)
Hide sidebars