Atvērt galveno saturu
Ja turpināsit pārlūkot šo vietni, jūs piekrītat mūsu politikām:
  • VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Turpināt
x
Vilniaus Universitetas
Menu

Pieslēgties, izmantojot savu kontu no:

GoogleContinue with Google
FacebookContinue with Facebook
vai

Forgot username or password?

  • Latviešu ‎(lv)‎ LvLatviešu ‎(lv)‎
  • Deutsch ‎(de)‎ DeDeutsch ‎(de)‎
  • eesti ‎(et)‎ Eteesti ‎(et)‎
  • English ‎(en)‎ EnEnglish ‎(en)‎
  • Lietuvių ‎(lt)‎ LtLietuvių ‎(lt)‎
  • magyar ‎(hu)‎ Humagyar ‎(hu)‎
  • Português - Portugal ‎(pt)‎ PtPortuguês - Portugal ‎(pt)‎
  • Română ‎(ro)‎ RoRomână ‎(ro)‎
  • Українська ‎(uk)‎ UkУкраїнська ‎(uk)‎
Menu

Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis

  1. Sākums
  2. Kursi
  3. Filosofijos fakultetas
  4. Ugdymo mokslų institutas
  5. Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
  6. II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Animēta navigācija — izslēgt
Animēta navigācija — izslēgt
  • II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS

    • Fails ikona
      Problemų sprendimo uždaviniai Fails
    • Fails ikona
      Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika Fails
    • Fails ikona
      Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui Fails
    • Fails ikona
      Srautų algoritmai Fails
    • Fails ikona
      Algoritmavimo pradžiamokslis Fails
    • Fails ikona
      Lygiagretūs procesai. Aklavietė Fails
    • Fails ikona
      Tinklų algoritmai Fails
    • Fails ikona
      Šablonų, dėsningumų atpažinimas Fails
    • Fails ikona
      „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje Fails
    • Fails ikona
      Linijų braižymo algoritmai Fails
    • Fails ikona
      Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui Fails
    • Fails ikona
      Optimizavimo uždaviniai Fails
    • Fails ikona
      Grafo spalvinimas Fails
    • Fails ikona
      Minimalūs jungiamieji medžiai Fails
    • Fails ikona
      Trumpiausio kelio paieška Fails
    • Fails ikona
      Logika. Veno diagramos. Fails
    • Fails ikona
      Logika informatikoje Fails
    • Fails ikona
      Baigtiniai automatai (Finite state automata) Fails
    • Fails ikona
      Virtualioji mokymosi platforma ViLLE Fails
    • Fails ikona
      Kompiuterio sandara Fails
      • Scratch pradžiamokslis Scratch pradžiamokslis
        • 27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx 27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx
        • 28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx 28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx
        • 36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx 36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx
        • 37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx 37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx
        • 38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx 38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx
Table of contents
  • Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklosDvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
  • Įvadas į informacijos teorijąĮvadas į informacijos teoriją
  • Teksto kodavimas ir glaudinimasTeksto kodavimas ir glaudinimas
  • Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymasKlaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
  • Vaizdų kodavimasVaizdų kodavimas
  • Duomenys, duomenų tyrybaDuomenys, duomenų tyryba
  • Duomenų struktūrosDuomenų struktūros
  • Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymuiInformacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
  • Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėseInformacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
  • Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
  • Problemų sprendimo uždaviniaiProblemų sprendimo uždaviniai
  • Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodikaAlgoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
  • Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymuiRikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
  • Srautų algoritmaiSrautų algoritmai
  • Algoritmavimo pradžiamokslisAlgoritmavimo pradžiamokslis
  • Lygiagretūs procesai. AklavietėLygiagretūs procesai. Aklavietė
  • Tinklų algoritmaiTinklų algoritmai
  • Šablonų, dėsningumų atpažinimasŠablonų, dėsningumų atpažinimas
  • „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
  • Linijų braižymo algoritmaiLinijų braižymo algoritmai
  • Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymuiGrafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
  • Optimizavimo uždaviniaiOptimizavimo uždaviniai
  • Grafo spalvinimasGrafo spalvinimas
  • Minimalūs jungiamieji medžiaiMinimalūs jungiamieji medžiai
  • Trumpiausio kelio paieškaTrumpiausio kelio paieška
  • Logika. Veno diagramos.Logika. Veno diagramos.
  • Logika informatikojeLogika informatikoje
  • Baigtiniai automatai (Finite state automata)Baigtiniai automatai (Finite state automata)
  • Virtualioji mokymosi platforma ViLLEVirtualioji mokymosi platforma ViLLE
  • Kompiuterio sandaraKompiuterio sandara
  • Scratch pradžiamokslisScratch pradžiamokslis
  • Turingo testasTuringo testas
  • Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veiklaPažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
  • Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklosPažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
  • Socialiniai tinklaiSocialiniai tinklai
  • Išmanieji įrenginiaiIšmanieji įrenginiai
  • Fizinė kompiuterijaFizinė kompiuterija
  • Apgaulingas elgesys interneteApgaulingas elgesys internete
  • Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniaiInformatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
  • Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformąInteraktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
  • BEBRAS LODGE platformos nuorodaBEBRAS LODGE platformos nuoroda
  • Nacionalinė „Bebro“ svetainėNacionalinė „Bebro“ svetainė
  • Tarptautinė „Bebro“ svetainėTarptautinė „Bebro“ svetainė
  • Konkurso „Bebras“ varžybų laukasKonkurso „Bebras“ varžybų laukas
  • Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojamsPagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
  • KNYGA Informatika be kompiuterio 2023KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
  • Computer Science without a computer (anglų k.)Computer Science without a computer (anglų k.)

Bloki

Copyright © Vilnius University 2024. All rights reserved.

Hide sidebars