Tovább a fő tartalomhoz
Ha tovább böngészik a portálon, azzal elfogadja ezen szabályzatainkat:
VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Tovább
x
Menu
Belépés
Lépjen be itteni fiókjával:
Continue with Google
Continue with Facebook
vagy
Forgot username or password?
Hu
magyar (hu)
De
Deutsch (de)
Et
eesti (et)
En
English (en)
Lv
Latviešu (lv)
Lt
Lietuvių (lt)
Pt
Português - Portugal (pt)
Ro
Română (ro)
Uk
Українська (uk)
A
A
A
Menu
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
Kezdőoldal
Kurzusok
Filosofijos fakultetas
Ugdymo mokslų institutas
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Animated navigation - turn off
Animated navigation - turn off
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Select activity Problemų sprendimo uždaviniai
Problemų sprendimo uždaviniai
Fájl
Select activity Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Fájl
Select activity Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Fájl
Select activity Srautų algoritmai
Srautų algoritmai
Fájl
Select activity Algoritmavimo pradžiamokslis
Algoritmavimo pradžiamokslis
Fájl
Select activity Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Fájl
Select activity Tinklų algoritmai
Tinklų algoritmai
Fájl
Select activity Šablonų, dėsningumų atpažinimas
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
Fájl
Select activity „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Fájl
Select activity Linijų braižymo algoritmai
Linijų braižymo algoritmai
Fájl
Select activity Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Fájl
Select activity Optimizavimo uždaviniai
Optimizavimo uždaviniai
Fájl
Select activity Grafo spalvinimas
Grafo spalvinimas
Fájl
Select activity Minimalūs jungiamieji medžiai
Minimalūs jungiamieji medžiai
Fájl
Select activity Trumpiausio kelio paieška
Trumpiausio kelio paieška
Fájl
Select activity Logika. Veno diagramos.
Logika. Veno diagramos.
Fájl
Select activity Logika informatikoje
Logika informatikoje
Fájl
Select activity Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Fájl
Select activity Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Fájl
Select activity Kompiuterio sandara
Kompiuterio sandara
Fájl
Select activity Scratch pradžiamokslis
Mappaletöltés
Scratch pradžiamokslis
27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx
28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx
36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx
37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx
38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx
Table of contents
Az összes kibontása
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Įvadas į informacijos teoriją
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Vaizdų kodavimas
Duomenys, duomenų tyryba
Duomenų struktūros
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Problemų sprendimo uždaviniai
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Srautų algoritmai
Algoritmavimo pradžiamokslis
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Tinklų algoritmai
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Linijų braižymo algoritmai
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Optimizavimo uždaviniai
Grafo spalvinimas
Minimalūs jungiamieji medžiai
Trumpiausio kelio paieška
Logika. Veno diagramos.
Logika informatikoje
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Kompiuterio sandara
Scratch pradžiamokslis
III. ŽMOGAUS IR KOMPIUTERIO SĄVEIKA
Turingo testas
Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
Socialiniai tinklai
Išmanieji įrenginiai
Fizinė kompiuterija
Apgaulingas elgesys internete
IV. INFORMATINIO MĄSTYMO UŽDAVINIAI – BEBRO METODIKA
Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
BEBRAS LODGE platformos nuoroda
Nacionalinė „Bebro“ svetainė
Tarptautinė „Bebro“ svetainė
Konkurso „Bebras“ varžybų laukas
Informatikos žodynėlis-enciklopedija būsimiems mokytojams
Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
Informatika be kompiuterio
KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
Computer Science without a computer (anglų k.)
Hide sidebars