Jäta vahele peasisuni
Kui jätkate selle veebisaidi sirvimist, nõustute meie tingimustega:
VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Jätka
x
Menu
Logi sisse
Logi sisse kontoga:
Continue with Google
Continue with Facebook
või
Forgot username or password?
Et
eesti (et)
De
Deutsch (de)
En
English (en)
Lv
Latviešu (lv)
Lt
Lietuvių (lt)
Hu
magyar (hu)
Pt
Português - Portugal (pt)
Ro
Română (ro)
A
A
A
Menu
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
Avaleht
Kursused
Filosofijos fakultetas
Ugdymo mokslų institutas
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Animeeritud navigeerimine on sisse lülitatud
Animeeritud navigeerimine on sisse lülitatud
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Vali tegevus Problemų sprendimo uždaviniai
Problemų sprendimo uždaviniai
Fail
Vali tegevus Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Fail
Vali tegevus Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Fail
Vali tegevus Srautų algoritmai
Srautų algoritmai
Fail
Vali tegevus Algoritmavimo pradžiamokslis
Algoritmavimo pradžiamokslis
Fail
Vali tegevus Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Fail
Vali tegevus Tinklų algoritmai
Tinklų algoritmai
Fail
Vali tegevus Šablonų, dėsningumų atpažinimas
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
Fail
Vali tegevus „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Fail
Vali tegevus Linijų braižymo algoritmai
Linijų braižymo algoritmai
Fail
Vali tegevus Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Fail
Vali tegevus Optimizavimo uždaviniai
Optimizavimo uždaviniai
Fail
Vali tegevus Grafo spalvinimas
Grafo spalvinimas
Fail
Vali tegevus Minimalūs jungiamieji medžiai
Minimalūs jungiamieji medžiai
Fail
Vali tegevus Trumpiausio kelio paieška
Trumpiausio kelio paieška
Fail
Vali tegevus Logika. Veno diagramos.
Logika. Veno diagramos.
Fail
Vali tegevus Logika informatikoje
Logika informatikoje
Fail
Vali tegevus Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Fail
Vali tegevus Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Fail
Vali tegevus Kompiuterio sandara
Kompiuterio sandara
Fail
Vali tegevus Scratch pradžiamokslis
Laadi kaust alla
Scratch pradžiamokslis
27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx
28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx
36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx
37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx
38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx
Table of contents
Laienda kõik
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Įvadas į informacijos teoriją
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Vaizdų kodavimas
Duomenys, duomenų tyryba
Duomenų struktūros
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Problemų sprendimo uždaviniai
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Srautų algoritmai
Algoritmavimo pradžiamokslis
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Tinklų algoritmai
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Linijų braižymo algoritmai
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Optimizavimo uždaviniai
Grafo spalvinimas
Minimalūs jungiamieji medžiai
Trumpiausio kelio paieška
Logika. Veno diagramos.
Logika informatikoje
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Kompiuterio sandara
Scratch pradžiamokslis
III. ŽMOGAUS IR KOMPIUTERIO SĄVEIKA
Turingo testas
Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
Socialiniai tinklai
Išmanieji įrenginiai
Fizinė kompiuterija
Apgaulingas elgesys internete
IV. INFORMATINIO MĄSTYMO UŽDAVINIAI – BEBRO METODIKA
Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
BEBRAS LODGE platformos nuoroda
Nacionalinė „Bebro“ svetainė
Tarptautinė „Bebro“ svetainė
Konkurso „Bebras“ varžybų laukas
Informatikos žodynėlis-enciklopedija būsimiems mokytojams
Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
Informatika be kompiuterio
KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
Computer Science without a computer (anglų k.)
Hide sidebars