Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Continue
x
Vilniaus Universitetas
Menu

Log in using your account on:

GoogleContinue with Google
FacebookContinue with Facebook
or

Forgot username or password?

  • English ‎(en)‎ EnEnglish ‎(en)‎
  • Deutsch ‎(de)‎ DeDeutsch ‎(de)‎
  • eesti ‎(et)‎ Eteesti ‎(et)‎
  • Latviešu ‎(lv)‎ LvLatviešu ‎(lv)‎
  • Lietuvių ‎(lt)‎ LtLietuvių ‎(lt)‎
  • magyar ‎(hu)‎ Humagyar ‎(hu)‎
  • Português - Portugal ‎(pt)‎ PtPortuguês - Portugal ‎(pt)‎
  • Română ‎(ro)‎ RoRomână ‎(ro)‎
  • Українська ‎(uk)‎ UkУкраїнська ‎(uk)‎
Menu

Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis

  1. Home
  2. Courses
  3. Filosofijos fakultetas
  4. Ugdymo mokslų institutas
  5. Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
  6. II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Animated navigation - turn off
Animated navigation - turn off
  • II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS

    • File icon
      Problemų sprendimo uždaviniai File
    • File icon
      Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika File
    • File icon
      Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui File
    • File icon
      Srautų algoritmai File
    • File icon
      Algoritmavimo pradžiamokslis File
    • File icon
      Lygiagretūs procesai. Aklavietė File
    • File icon
      Tinklų algoritmai File
    • File icon
      Šablonų, dėsningumų atpažinimas File
    • File icon
      „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje File
    • File icon
      Linijų braižymo algoritmai File
    • File icon
      Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui File
    • File icon
      Optimizavimo uždaviniai File
    • File icon
      Grafo spalvinimas File
    • File icon
      Minimalūs jungiamieji medžiai File
    • File icon
      Trumpiausio kelio paieška File
    • File icon
      Logika. Veno diagramos. File
    • File icon
      Logika informatikoje File
    • File icon
      Baigtiniai automatai (Finite state automata) File
    • File icon
      Virtualioji mokymosi platforma ViLLE File
    • File icon
      Kompiuterio sandara File
      • Scratch pradžiamokslis Scratch pradžiamokslis
        • 27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx 27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx
        • 28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx 28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx
        • 36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx 36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx
        • 37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx 37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx
        • 38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx 38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx
Table of contents
  • Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklosDvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
  • Įvadas į informacijos teorijąĮvadas į informacijos teoriją
  • Teksto kodavimas ir glaudinimasTeksto kodavimas ir glaudinimas
  • Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymasKlaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
  • Vaizdų kodavimasVaizdų kodavimas
  • Duomenys, duomenų tyrybaDuomenys, duomenų tyryba
  • Duomenų struktūrosDuomenų struktūros
  • Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymuiInformacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
  • Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėseInformacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
  • Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
  • Problemų sprendimo uždaviniaiProblemų sprendimo uždaviniai
  • Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodikaAlgoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
  • Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymuiRikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
  • Srautų algoritmaiSrautų algoritmai
  • Algoritmavimo pradžiamokslisAlgoritmavimo pradžiamokslis
  • Lygiagretūs procesai. AklavietėLygiagretūs procesai. Aklavietė
  • Tinklų algoritmaiTinklų algoritmai
  • Šablonų, dėsningumų atpažinimasŠablonų, dėsningumų atpažinimas
  • „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
  • Linijų braižymo algoritmaiLinijų braižymo algoritmai
  • Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymuiGrafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
  • Optimizavimo uždaviniaiOptimizavimo uždaviniai
  • Grafo spalvinimasGrafo spalvinimas
  • Minimalūs jungiamieji medžiaiMinimalūs jungiamieji medžiai
  • Trumpiausio kelio paieškaTrumpiausio kelio paieška
  • Logika. Veno diagramos.Logika. Veno diagramos.
  • Logika informatikojeLogika informatikoje
  • Baigtiniai automatai (Finite state automata)Baigtiniai automatai (Finite state automata)
  • Virtualioji mokymosi platforma ViLLEVirtualioji mokymosi platforma ViLLE
  • Kompiuterio sandaraKompiuterio sandara
  • Scratch pradžiamokslisScratch pradžiamokslis
  • Turingo testasTuringo testas
  • Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veiklaPažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
  • Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklosPažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
  • Socialiniai tinklaiSocialiniai tinklai
  • Išmanieji įrenginiaiIšmanieji įrenginiai
  • Fizinė kompiuterijaFizinė kompiuterija
  • Apgaulingas elgesys interneteApgaulingas elgesys internete
  • Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniaiInformatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
  • Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformąInteraktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
  • BEBRAS LODGE platformos nuorodaBEBRAS LODGE platformos nuoroda
  • Nacionalinė „Bebro“ svetainėNacionalinė „Bebro“ svetainė
  • Tarptautinė „Bebro“ svetainėTarptautinė „Bebro“ svetainė
  • Konkurso „Bebras“ varžybų laukasKonkurso „Bebras“ varžybų laukas
  • Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojamsPagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
  • KNYGA Informatika be kompiuterio 2023KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
  • Computer Science without a computer (anglų k.)Computer Science without a computer (anglų k.)

Blocks

Copyright © Vilnius University 2024. All rights reserved.

Hide sidebars