Zum Hauptinhalt
Wenn Sie weiter auf dieser Webseite arbeiten möchten, bestätigen Sie bitte unsere Nutzungsrichtlinie:
VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Fortsetzen
x
Menu
Login
Verwenden Sie Ihr Nutzerkonto bei
Continue with Google
Continue with Facebook
oder
Forgot username or password?
De
Deutsch (de)
Et
eesti (et)
En
English (en)
Lv
Latviešu (lv)
Lt
Lietuvių (lt)
Hu
magyar (hu)
Pt
Português - Portugal (pt)
Ro
Română (ro)
Uk
Українська (uk)
A
A
A
Menu
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
Startseite
Kurse
Filosofijos fakultetas
Ugdymo mokslų institutas
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Animierte Navigation ausschalten
Animierte Navigation ausschalten
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Aktivität Problemų sprendimo uždaviniai auswählen
Problemų sprendimo uždaviniai
Datei
Aktivität Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika auswählen
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Datei
Aktivität Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui auswählen
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Datei
Aktivität Srautų algoritmai auswählen
Srautų algoritmai
Datei
Aktivität Algoritmavimo pradžiamokslis auswählen
Algoritmavimo pradžiamokslis
Datei
Aktivität Lygiagretūs procesai. Aklavietė auswählen
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Datei
Aktivität Tinklų algoritmai auswählen
Tinklų algoritmai
Datei
Aktivität Šablonų, dėsningumų atpažinimas auswählen
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
Datei
Aktivität „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje auswählen
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Datei
Aktivität Linijų braižymo algoritmai auswählen
Linijų braižymo algoritmai
Datei
Aktivität Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui auswählen
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Datei
Aktivität Optimizavimo uždaviniai auswählen
Optimizavimo uždaviniai
Datei
Aktivität Grafo spalvinimas auswählen
Grafo spalvinimas
Datei
Aktivität Minimalūs jungiamieji medžiai auswählen
Minimalūs jungiamieji medžiai
Datei
Aktivität Trumpiausio kelio paieška auswählen
Trumpiausio kelio paieška
Datei
Aktivität Logika. Veno diagramos. auswählen
Logika. Veno diagramos.
Datei
Aktivität Logika informatikoje auswählen
Logika informatikoje
Datei
Aktivität Baigtiniai automatai (Finite state automata) auswählen
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Datei
Aktivität Virtualioji mokymosi platforma ViLLE auswählen
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Datei
Aktivität Kompiuterio sandara auswählen
Kompiuterio sandara
Datei
Aktivität Scratch pradžiamokslis auswählen
Verzeichnis herunterladen
Scratch pradžiamokslis
27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx
28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx
36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx
37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx
38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx
Table of contents
Alles aufklappen
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Įvadas į informacijos teoriją
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Vaizdų kodavimas
Duomenys, duomenų tyryba
Duomenų struktūros
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Problemų sprendimo uždaviniai
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Srautų algoritmai
Algoritmavimo pradžiamokslis
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Tinklų algoritmai
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Linijų braižymo algoritmai
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Optimizavimo uždaviniai
Grafo spalvinimas
Minimalūs jungiamieji medžiai
Trumpiausio kelio paieška
Logika. Veno diagramos.
Logika informatikoje
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Kompiuterio sandara
Scratch pradžiamokslis
III. ŽMOGAUS IR KOMPIUTERIO SĄVEIKA
Turingo testas
Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
Socialiniai tinklai
Išmanieji įrenginiai
Fizinė kompiuterija
Apgaulingas elgesys internete
IV. INFORMATINIO MĄSTYMO UŽDAVINIAI – BEBRO METODIKA
Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
BEBRAS LODGE platformos nuoroda
Nacionalinė „Bebro“ svetainė
Tarptautinė „Bebro“ svetainė
Konkurso „Bebras“ varžybų laukas
Informatikos žodynėlis-enciklopedija būsimiems mokytojams
Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
Informatika be kompiuterio
KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
Computer Science without a computer (anglų k.)
Hide sidebars