Zum Hauptinhalt
Wenn Sie weiter auf dieser Webseite arbeiten möchten, bestätigen Sie bitte unsere Nutzungsrichtlinie:
  • VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Fortsetzen
x
Vilniaus Universitetas
Menu

Verwenden Sie Ihr Nutzerkonto bei

GoogleContinue with Google
FacebookContinue with Facebook
oder

Forgot username or password?

  • Deutsch ‎(de)‎ DeDeutsch ‎(de)‎
  • eesti ‎(et)‎ Eteesti ‎(et)‎
  • English ‎(en)‎ EnEnglish ‎(en)‎
  • Latviešu ‎(lv)‎ LvLatviešu ‎(lv)‎
  • Lietuvių ‎(lt)‎ LtLietuvių ‎(lt)‎
  • magyar ‎(hu)‎ Humagyar ‎(hu)‎
  • Português - Portugal ‎(pt)‎ PtPortuguês - Portugal ‎(pt)‎
  • Română ‎(ro)‎ RoRomână ‎(ro)‎
  • Українська ‎(uk)‎ UkУкраїнська ‎(uk)‎
Menu

Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis

  1. Startseite
  2. Kurse
  3. Filosofijos fakultetas
  4. Ugdymo mokslų institutas
  5. Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
  6. II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Animierte Navigation ausschalten
Animierte Navigation ausschalten
  • II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS

    • Icon Datei
      Problemų sprendimo uždaviniai Datei
    • Icon Datei
      Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika Datei
    • Icon Datei
      Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui Datei
    • Icon Datei
      Srautų algoritmai Datei
    • Icon Datei
      Algoritmavimo pradžiamokslis Datei
    • Icon Datei
      Lygiagretūs procesai. Aklavietė Datei
    • Icon Datei
      Tinklų algoritmai Datei
    • Icon Datei
      Šablonų, dėsningumų atpažinimas Datei
    • Icon Datei
      „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje Datei
    • Icon Datei
      Linijų braižymo algoritmai Datei
    • Icon Datei
      Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui Datei
    • Icon Datei
      Optimizavimo uždaviniai Datei
    • Icon Datei
      Grafo spalvinimas Datei
    • Icon Datei
      Minimalūs jungiamieji medžiai Datei
    • Icon Datei
      Trumpiausio kelio paieška Datei
    • Icon Datei
      Logika. Veno diagramos. Datei
    • Icon Datei
      Logika informatikoje Datei
    • Icon Datei
      Baigtiniai automatai (Finite state automata) Datei
    • Icon Datei
      Virtualioji mokymosi platforma ViLLE Datei
    • Icon Datei
      Kompiuterio sandara Datei
      • Scratch pradžiamokslis Scratch pradžiamokslis
        • 27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx 27_Informatika_Scratch_Kai_paspausta.pptx
        • 28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx 28_Informatika_Scratch_lygiagretinimas.pptx
        • 36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx 36_Informatika_Scratch_Veikejo_valdymas.pptx
        • 37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx 37_Informatika_Scratch_Kintamieji.pptx
        • 38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx 38_Informatika_Scratch_Sarasai.pptx
Table of contents
  • Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklosDvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
  • Įvadas į informacijos teorijąĮvadas į informacijos teoriją
  • Teksto kodavimas ir glaudinimasTeksto kodavimas ir glaudinimas
  • Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymasKlaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
  • Vaizdų kodavimasVaizdų kodavimas
  • Duomenys, duomenų tyrybaDuomenys, duomenų tyryba
  • Duomenų struktūrosDuomenų struktūros
  • Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymuiInformacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
  • Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėseInformacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
  • Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
  • Problemų sprendimo uždaviniaiProblemų sprendimo uždaviniai
  • Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodikaAlgoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
  • Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymuiRikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
  • Srautų algoritmaiSrautų algoritmai
  • Algoritmavimo pradžiamokslisAlgoritmavimo pradžiamokslis
  • Lygiagretūs procesai. AklavietėLygiagretūs procesai. Aklavietė
  • Tinklų algoritmaiTinklų algoritmai
  • Šablonų, dėsningumų atpažinimasŠablonų, dėsningumų atpažinimas
  • „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
  • Linijų braižymo algoritmaiLinijų braižymo algoritmai
  • Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymuiGrafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
  • Optimizavimo uždaviniaiOptimizavimo uždaviniai
  • Grafo spalvinimasGrafo spalvinimas
  • Minimalūs jungiamieji medžiaiMinimalūs jungiamieji medžiai
  • Trumpiausio kelio paieškaTrumpiausio kelio paieška
  • Logika. Veno diagramos.Logika. Veno diagramos.
  • Logika informatikojeLogika informatikoje
  • Baigtiniai automatai (Finite state automata)Baigtiniai automatai (Finite state automata)
  • Virtualioji mokymosi platforma ViLLEVirtualioji mokymosi platforma ViLLE
  • Kompiuterio sandaraKompiuterio sandara
  • Scratch pradžiamokslisScratch pradžiamokslis
  • Turingo testasTuringo testas
  • Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veiklaPažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
  • Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklosPažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
  • Socialiniai tinklaiSocialiniai tinklai
  • Išmanieji įrenginiaiIšmanieji įrenginiai
  • Fizinė kompiuterijaFizinė kompiuterija
  • Apgaulingas elgesys interneteApgaulingas elgesys internete
  • Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniaiInformatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
  • Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformąInteraktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
  • BEBRAS LODGE platformos nuorodaBEBRAS LODGE platformos nuoroda
  • Nacionalinė „Bebro“ svetainėNacionalinė „Bebro“ svetainė
  • Tarptautinė „Bebro“ svetainėTarptautinė „Bebro“ svetainė
  • Konkurso „Bebras“ varžybų laukasKonkurso „Bebras“ varžybų laukas
  • Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojamsPagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
  • KNYGA Informatika be kompiuterio 2023KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
  • Computer Science without a computer (anglų k.)Computer Science without a computer (anglų k.)

Blöcke

Copyright © Vilnius University 2024. All rights reserved.

Hide sidebars