Sužaidybinti ugdymo sprendimai
Sužaidybinti ugdymo sprendimai parengti įgyvendinant projektą „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ (Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001), finansuojamą iš Europos socialinio fondo lėšų pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ įgyvendinimo priemonę Nr. 09.3.1-ESFA-V-738 „Aukštųjų mokyklų tinklo tobulinimas“.
Metodiką sudaro:
- Teorinė dalis, pristatanti žaidimo sampratą ir jo panaudojimo galimybes ugdyme.
- 5 sužaidybintų ugdymo sprendimų aprašymai, kuriuose pateikta:
- Sužaidybinto sprendimo teorinė dalis, pristatant žaidimo koncepciją, tikslus ir uždavinius.
- Sužaidybinto sprendimo eiga
- Sužaidybinto sprendimo priemonės
- Sužaidybinto sprendimo įsivertinimas (refleksija)
- Sužaidybinto sprendimo rekomendacijos žaidimo mentoriams
- Rekomenduojama ir naudojama literatūra
- Priedai
Sužaidybinti ugdymo sprendimai, kurie pateikiami šioje metodikoje, remiasi žaidimo (play, game) teorijomis. Todėl teorinėje dalyje naudojama žaidimo sąvoka kaip pagrindinis teorinis konceptas padėjęs kurti sužaidybintus sprendimus, kuriuos galima pritaikyti ugdymo praktikoje. Sužaidybinti ugdymo sprendimai susideda iš kelių žaidimų ar jų elementų. Jie pasižymi kompleksiškumu ir lankstumu.
LEIDINYS: Sužaidybinti ugdymo sprendimai mokyklose