Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
Informatikos ir informatinio mąstymo konkursas (iššūkis) „Bebras“ apima užduotis mokiniams, mokymus mokytojams, žaidimais paremtą informatinio mąstymo ugdymo kryptį. Informatinio mąstymo ugdymas – kompleksinis uždavinys, kurio metu ugdomi pagrindiniai įgūdžiai: problemų sprendimas, abstraktus, loginis mąstymas, įvairios uždavinių sprendimo strategijos, duomenų analizė ir apdorojimas, algoritmavimo, programavimo, automatizavimo supratimas, sprendimų perkėlimas, išvadų darymas, apibendrinimas.
Rinkiniuose pateikiami konkurso uždaviniai, jų atsakymai ir paaiškinimai, koks informatikos turinys ir konceptai atskleidžiami, kaip ir kuo uždavinys įdomus ugdant informatinį mąstymą. Visi uždaviniai (įskaitant grafiką ir kitą medžiagą) licencijuojami pagal Kūrybinių bendrijų licenciją – „Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License“.