Sari la conţinutul principal
Dacă continuați să navigați pe acest site, sunteți de acord cu politicile noastre:
  • VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Continuare
x
Vilniaus Universitetas
Menu

Autentificare folosind contul dvs. din platforma:

GoogleContinue with Google
FacebookContinue with Facebook
sau

Forgot username or password?

  • Română ‎(ro)‎ RoRomână ‎(ro)‎
  • Deutsch ‎(de)‎ DeDeutsch ‎(de)‎
  • eesti ‎(et)‎ Eteesti ‎(et)‎
  • English ‎(en)‎ EnEnglish ‎(en)‎
  • Latviešu ‎(lv)‎ LvLatviešu ‎(lv)‎
  • Lietuvių ‎(lt)‎ LtLietuvių ‎(lt)‎
  • magyar ‎(hu)‎ Humagyar ‎(hu)‎
  • Português - Portugal ‎(pt)‎ PtPortuguês - Portugal ‎(pt)‎
  • Українська ‎(uk)‎ UkУкраїнська ‎(uk)‎
Menu

Kalbų didaktikos dalyko studijų programų ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų skaitmenizavimas

  1. Acasă
  2. Cursuri
  3. Filosofijos fakultetas
  4. Ugdymo mokslų institutas
  5. Kalbų didaktikos dalyko studijų programų ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų skaitmenizavimas
  6. Motyvacija, refleksija, skaitmeninimo svarba, užduočių tipai
  7. Skaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymą

Skaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymą

Cerințe pentru finalizare
Faceți clic pe legătura Skaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymą.pdf pentru a vedea fișierul.
◄ Refleksija mokymo(si) procese
Užduočių tipai ►
Table of contents
  • Motyvacija (I dalis)Motyvacija (I dalis)
  • Motyvacija (II dalis)Motyvacija (II dalis)
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS. MOTYVACIJADALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS. MOTYVACIJA
  • Refleksija mokymo(si) proceseRefleksija mokymo(si) procese
  • Skaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymąSkaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymą
  • Užduočių tipaiUžduočių tipai
  • Tarpdalykinė  integracija  lietuvių kalbos ir literatūros programoje 2022Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje 2022
  • Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programojeTarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje
  • Tarpdalykine integracija užsienio kalbų programose 2022Tarpdalykine integracija užsienio kalbų programose 2022
  • Tarpdalykinė integracija užsienio kalbų programoseTarpdalykinė integracija užsienio kalbų programose
  • Bendrųjų ugdymo programų  atnaujinimo  pokyčiai 2022Bendrųjų ugdymo programų atnaujinimo pokyčiai 2022
  • Komunikacinė didaktikaKomunikacinė didaktika
  • Pamokos planavimas IPamokos planavimas I
  • Pamokos planavimas IIPamokos planavimas II
  • Pamokos stebėjimasPamokos stebėjimas
  • Rašymo vertinimas pagal BEKMRašymo vertinimas pagal BEKM
  • Mediacija pagal BEKMMediacija pagal BEKM
  • Užduočių grupės pagal komunikacines kompetencijasUžduočių grupės pagal komunikacines kompetencijas
  • Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2
  • Corpus linguistique dans lacquisition du FLECorpus linguistique dans lacquisition du FLE
  • Užduoties priedaiUžduoties priedai
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANASDALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS

  • Gabių mokinių ugdymasGabių mokinių ugdymas
  • Éducation des élèves douésÉducation des élèves doués
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)

  • Mokymas(is) už klasės ribųMokymas(is) už klasės ribų
  • Apprentissage en dehors de la salle de classeApprentissage en dehors de la salle de classe
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)

  • Un plan de leçonUn plan de leçon
  • PriedaiPriedai
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)

  • Žaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbosŽaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbos
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)
  • LeksikaLeksika
  • SintaksėSintaksė
  • StilistikaStilistika
  • Teksto lingvistikaTeksto lingvistika
  • Žodžių daryba ir morfologijaŽodžių daryba ir morfologija
  • KalbėjimasKalbėjimas
  • RašymasRašymas
  • SkaitymasSkaitymas
  • KlausymasKlausymas
  • Leksikos mokymasLeksikos mokymas
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“
  • Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“
  • Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.
  • Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )
  • Metodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizėMetodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizė
  • Metodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis VilniusMetodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis Vilnius
  • Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“
  • Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“
  • Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.
  • Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“
  • Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“

Blocuri

Copyright © Vilnius University 2024. All rights reserved.

Hide sidebars