Tarpdalykine integracija užsienio kalbų programose 2022
Užbaigimo reikalavimai
Spustelėkite Tarpdalykine_integracija_užsienio_kalbų_programose_2022.pdf saitą, kad peržiūrėtumėte failą.
Table of contents
- Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2
- Corpus linguistique dans lacquisition du FLE
- Užduoties priedai
- DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS
- Gabių mokinių ugdymas
- Éducation des élèves doués
- DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)
- Mokymas(is) už klasės ribų
- Apprentissage en dehors de la salle de classe
- DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)
- Un plan de leçon
- Priedai
- DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)
- Žaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbos
- DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)
- Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“
- Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
- Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“
- Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
- Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“
- Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“
- Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.
- Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )
- Metodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizė
- Metodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis Vilnius
- Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“
- Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“
- Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.
- Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“
- Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“