Atvērt galveno saturu
Ja turpināsit pārlūkot šo vietni, jūs piekrītat mūsu politikām:
  • VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Turpināt
x
Vilniaus Universitetas
Menu

Pieslēgties, izmantojot savu kontu no:

GoogleContinue with Google
FacebookContinue with Facebook
vai

Forgot username or password?

  • Latviešu ‎(lv)‎ LvLatviešu ‎(lv)‎
  • Deutsch ‎(de)‎ DeDeutsch ‎(de)‎
  • eesti ‎(et)‎ Eteesti ‎(et)‎
  • English ‎(en)‎ EnEnglish ‎(en)‎
  • Lietuvių ‎(lt)‎ LtLietuvių ‎(lt)‎
  • magyar ‎(hu)‎ Humagyar ‎(hu)‎
  • Português - Portugal ‎(pt)‎ PtPortuguês - Portugal ‎(pt)‎
  • Română ‎(ro)‎ RoRomână ‎(ro)‎
  • Українська ‎(uk)‎ UkУкраїнська ‎(uk)‎
Menu

Kalbų didaktikos dalyko studijų programų ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų skaitmenizavimas

  1. Sākums
  2. Kursi
  3. Filosofijos fakultetas
  4. Ugdymo mokslų institutas
  5. Kalbų didaktikos dalyko studijų programų ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų skaitmenizavimas
  6. Lietuvių kalbos kaip svetimosios mokymas
  7. Leksikos mokymas

Leksikos mokymas

Izpildes nosacījumi

Mokomoji medžiaga „Leksikos mokymas“ parengta vaizdo įrašo pagrindu. Vaizdo įraše pristatomos aktyvios veiklos mokant leksikos: kaip pristatyti naują žodyną mokiniams, kokie žaidimai ar grupiniai darbai tinkami žodynui mokyti. Pristatomi būdai, kaip mokyti leksikos nuotoliu, interneto priemonėmis. Šios mokomosios medžiagos supratimas tikrinamas pridedamomis užduotimis. Pateikiamas didelis kiekis leksikos mokymo veiklos pavyzdžių su išsamiais paaiškinimais, kaip jas parengti, ką svarbu apgalvoti ir pan. Taip pat studentai skatinami parengti savų užduočių bei išbandyti pristatytas internetines priemones. Medžiaga skirta darbui su dėstytoju, nors dalį veiklų galima atlikti ir savarankiškai.

Šis saturs tiek rādīts priekšskatījuma režīmā. Mēģinājumu izsekošana netiks saglabāta.
◄ Klausymas
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“ ►
Table of contents
  • Motyvacija (I dalis)Motyvacija (I dalis)
  • Motyvacija (II dalis)Motyvacija (II dalis)
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS. MOTYVACIJADALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS. MOTYVACIJA
  • Refleksija mokymo(si) proceseRefleksija mokymo(si) procese
  • Skaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymąSkaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymą
  • Užduočių tipaiUžduočių tipai
  • Tarpdalykinė  integracija  lietuvių kalbos ir literatūros programoje 2022Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje 2022
  • Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programojeTarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje
  • Tarpdalykine integracija užsienio kalbų programose 2022Tarpdalykine integracija užsienio kalbų programose 2022
  • Tarpdalykinė integracija užsienio kalbų programoseTarpdalykinė integracija užsienio kalbų programose
  • Bendrųjų ugdymo programų  atnaujinimo  pokyčiai 2022Bendrųjų ugdymo programų atnaujinimo pokyčiai 2022
  • Komunikacinė didaktikaKomunikacinė didaktika
  • Pamokos planavimas IPamokos planavimas I
  • Pamokos planavimas IIPamokos planavimas II
  • Pamokos stebėjimasPamokos stebėjimas
  • Rašymo vertinimas pagal BEKMRašymo vertinimas pagal BEKM
  • Mediacija pagal BEKMMediacija pagal BEKM
  • Užduočių grupės pagal komunikacines kompetencijasUžduočių grupės pagal komunikacines kompetencijas
  • Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2
  • Corpus linguistique dans lacquisition du FLECorpus linguistique dans lacquisition du FLE
  • Užduoties priedaiUžduoties priedai
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANASDALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS

  • Gabių mokinių ugdymasGabių mokinių ugdymas
  • Éducation des élèves douésÉducation des élèves doués
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)

  • Mokymas(is) už klasės ribųMokymas(is) už klasės ribų
  • Apprentissage en dehors de la salle de classeApprentissage en dehors de la salle de classe
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)

  • Un plan de leçonUn plan de leçon
  • PriedaiPriedai
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)

  • Žaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbosŽaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbos
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)
  • LeksikaLeksika
  • SintaksėSintaksė
  • StilistikaStilistika
  • Teksto lingvistikaTeksto lingvistika
  • Žodžių daryba ir morfologijaŽodžių daryba ir morfologija
  • KalbėjimasKalbėjimas
  • RašymasRašymas
  • SkaitymasSkaitymas
  • KlausymasKlausymas
  • Leksikos mokymasLeksikos mokymas
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“
  • Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“
  • Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.
  • Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )
  • Metodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizėMetodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizė
  • Metodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis VilniusMetodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis Vilnius
  • Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“
  • Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“
  • Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.
  • Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“
  • Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“

Bloki

Copyright © Vilnius University 2024. All rights reserved.

Hide sidebars