Pereiti į pagrindinį turinį
Prieš naršymą šioje svetainėje, sutikite su svetainės politika:
  • VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Tęsti
x
Vilniaus Universitetas
Menu

Prisijungti su išorine paskyra:

GoogleContinue with Google
FacebookContinue with Facebook
arba

Forgot username or password?

  • Lietuvių ‎(lt)‎ LtLietuvių ‎(lt)‎
  • Deutsch ‎(de)‎ DeDeutsch ‎(de)‎
  • eesti ‎(et)‎ Eteesti ‎(et)‎
  • English ‎(en)‎ EnEnglish ‎(en)‎
  • Latviešu ‎(lv)‎ LvLatviešu ‎(lv)‎
  • magyar ‎(hu)‎ Humagyar ‎(hu)‎
  • Português - Portugal ‎(pt)‎ PtPortuguês - Portugal ‎(pt)‎
  • Română ‎(ro)‎ RoRomână ‎(ro)‎
  • Українська ‎(uk)‎ UkУкраїнська ‎(uk)‎
Menu

Kalbų didaktikos dalyko studijų programų ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų skaitmenizavimas

  1. Pagrindinis
  2. Kursai
  3. Filosofijos fakultetas
  4. Ugdymo mokslų institutas
  5. Kalbų didaktikos dalyko studijų programų ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų skaitmenizavimas
  6. Lietuvių kalbos mokymo medžiaga
  7. Žodžių daryba ir morfologija

Žodžių daryba ir morfologija

Užbaigimo reikalavimai

Šią užduotį sudaro interaktyvi žodžių darybos ir morfologijos knyga. Jos paskirtis yra pateikti (1) pagrindinius žodžių darybos teorinius principus (darinio sampratą, darinių rūšis, žodžių darybos būdų rūšis, darybos lizdą ir darybos pakopas), (2) žodžių darybos užduočių (testų), padėsiančių teoriją pritaikyti praktiškai (parinkti tinkamą pamatinį žodį, nustatyti darinio rūšį ir darybos būdą ir pan.), taip pat morfologijos užduočių (kai kurios žodžių darybos ir morfologijos užduotys susijusios ir su kalbos normomis), (3) žinioms plėtoti ir užduotims kurti pravartų literatūros ir šaltinių sąrašą. Prie užduočių pateikti atsakymai, yra patarimų, komentarų, naudingų nuorodų. Daugelis užduočių skatina naudotis elektroniniais ištekliais: Lietuvių kalbos išteklių sistemoje „E. kalba“ pateiktais lietuvių kalbos žodynais, Žodžių darybos vedliu, Lietuvių kalbos naujažodžių duomenynu, Kalbos patarimais, taip pat Valstybinės lietuvių kalbos komisijos Konsultacijų banku ir kt. elektroniniais ištekliais. Šis dokumentas daugiausia orientuotas į studentus, mokytojus ir mokinius, bet tikimasi, kad jis bus pravartus visiems, kurie nori pasitikrinti morfologijos žinias, suvokti žodžių darybos esmę, paprastųjų žodžių ir darinių skirtumus, naujadarų darybos principus ir lietuvių kalbos žodžių darybos išgales, kurie patys kuria (ar nori sukurti) naujų žodžių.

Esate peržiūros režime.
◄ Teksto lingvistika
Kalbėjimas ►
Table of contents
  • Motyvacija (I dalis)Motyvacija (I dalis)
  • Motyvacija (II dalis)Motyvacija (II dalis)
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS. MOTYVACIJADALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS. MOTYVACIJA
  • Refleksija mokymo(si) proceseRefleksija mokymo(si) procese
  • Skaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymąSkaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymą
  • Užduočių tipaiUžduočių tipai
  • Tarpdalykinė  integracija  lietuvių kalbos ir literatūros programoje 2022Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje 2022
  • Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programojeTarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje
  • Tarpdalykine integracija užsienio kalbų programose 2022Tarpdalykine integracija užsienio kalbų programose 2022
  • Tarpdalykinė integracija užsienio kalbų programoseTarpdalykinė integracija užsienio kalbų programose
  • Bendrųjų ugdymo programų  atnaujinimo  pokyčiai 2022Bendrųjų ugdymo programų atnaujinimo pokyčiai 2022
  • Komunikacinė didaktikaKomunikacinė didaktika
  • Pamokos planavimas IPamokos planavimas I
  • Pamokos planavimas IIPamokos planavimas II
  • Pamokos stebėjimasPamokos stebėjimas
  • Rašymo vertinimas pagal BEKMRašymo vertinimas pagal BEKM
  • Mediacija pagal BEKMMediacija pagal BEKM
  • Užduočių grupės pagal komunikacines kompetencijasUžduočių grupės pagal komunikacines kompetencijas
  • Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2
  • Corpus linguistique dans lacquisition du FLECorpus linguistique dans lacquisition du FLE
  • Užduoties priedaiUžduoties priedai
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANASDALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS

  • Gabių mokinių ugdymasGabių mokinių ugdymas
  • Éducation des élèves douésÉducation des élèves doués
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)

  • Mokymas(is) už klasės ribųMokymas(is) už klasės ribų
  • Apprentissage en dehors de la salle de classeApprentissage en dehors de la salle de classe
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)

  • Un plan de leçonUn plan de leçon
  • PriedaiPriedai
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)

  • Žaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbosŽaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbos
  • DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)
  • LeksikaLeksika
  • SintaksėSintaksė
  • StilistikaStilistika
  • Teksto lingvistikaTeksto lingvistika
  • Žodžių daryba ir morfologijaŽodžių daryba ir morfologija
  • KalbėjimasKalbėjimas
  • RašymasRašymas
  • SkaitymasSkaitymas
  • KlausymasKlausymas
  • Leksikos mokymasLeksikos mokymas
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
  • Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“
  • Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“
  • Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.
  • Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )
  • Metodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizėMetodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizė
  • Metodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis VilniusMetodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis Vilnius
  • Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“
  • Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“
  • Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.
  • Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“
  • Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“

Blokai

Copyright © Vilnius University 2024. All rights reserved.

Hide sidebars