Pamokos planavimas II
Užbaigimo reikalavimai
Esate peržiūros režime.
Table of contents
Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2
Corpus linguistique dans lacquisition du FLE
Užduoties priedai
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS
Gabių mokinių ugdymas
Éducation des élèves doués
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)
Mokymas(is) už klasės ribų
Apprentissage en dehors de la salle de classe
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)
Un plan de leçon
Priedai
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)
Žaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbos
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“
Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“
Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.
Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )
Metodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizė
Metodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis Vilnius
Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“
Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“
Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.
Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“
Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“