Pereiti į pagrindinį turinį
Prieš naršymą šioje svetainėje, sutikite su svetainės politika:
VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Tęsti
x
Menu
Prisijungti
Prisijungti su išorine paskyra:
Continue with Google
Continue with Facebook
arba
Forgot username or password?
Lt
Lietuvių (lt)
De
Deutsch (de)
Et
eesti (et)
En
English (en)
Lv
Latviešu (lv)
Hu
magyar (hu)
Pt
Português - Portugal (pt)
Ro
Română (ro)
Uk
Українська (uk)
A
A
A
Menu
Kalbų didaktikos dalyko studijų programų ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų skaitmenizavimas
Pagrindinis
Kursai
Filosofijos fakultetas
Ugdymo mokslų institutas
Kalbų didaktikos dalyko studijų programų ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų skaitmenizavimas
Anglų bei kitų užsienio kalbų pedagogų rengimo studijų programoms skirta mokymo medžiaga: skaitmeninių įrankių sąrašas ir užduočių grupės pagal komunikacines kompetencijas
Užduočių grupės pagal komunikacines kompetencijas
Užduočių grupės pagal komunikacines kompetencijas
Užbaigimo reikalavimai
Pažymėti kaip atliktą
Atsisiųsti aplanką
Listening Tasks
Listening Task 1.pdf
Listening Task 2.pdf
Listening Task 3.pdf
Mediation Tasks
Mediation Task 1.pdf
Mediation Task 2.pdf
Mediation Task 3.pdf
Reading Tasks
Reading Task 1.pdf
Reading Task 2.pdf
Reading Task 3.pdf
Speaking Tasks
Speaking Task 1.pdf
Speaking Task 2.pdf
Speaking Task 3.pdf
Writing Tasks
Writing Task 1.pdf
Writing Task 2.pdf
◄ Mediacija pagal BEKM
Pereiti į...
Pereiti į...
Motyvacija (I dalis)
Motyvacija (II dalis)
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS. MOTYVACIJA
Refleksija mokymo(si) procese
Skaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymą
Užduočių tipai
Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje 2022
Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje
Tarpdalykine integracija užsienio kalbų programose 2022
Tarpdalykinė integracija užsienio kalbų programose
Bendrųjų ugdymo programų atnaujinimo pokyčiai 2022
Komunikacinė didaktika
Pamokos planavimas I
Pamokos planavimas II
Pamokos stebėjimas
Rašymo vertinimas pagal BEKM
Mediacija pagal BEKM
Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2
Corpus linguistique dans lacquisition du FLE
Užduoties priedai
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS
Gabių mokinių ugdymas
Éducation des élèves doués
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)
Mokymas(is) už klasės ribų
Apprentissage en dehors de la salle de classe
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)
Un plan de leçon
Priedai
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)
Žaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbos
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)
Leksika
Sintaksė
Stilistika
Teksto lingvistika
Žodžių daryba ir morfologija
Kalbėjimas
Rašymas
Skaitymas
Klausymas
Leksikos mokymas
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“
Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“
Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.
Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )
Metodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizė
Metodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis Vilnius
Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“
Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“
Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.
Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“
Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“
Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2 ►
Table of contents
Motyvacija, refleksija, skaitmeninimo svarba, užduočių tipai
Motyvacija (I dalis)
Motyvacija (II dalis)
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS. MOTYVACIJA
Refleksija mokymo(si) procese
Skaitmeninimo svarba diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymą
Užduočių tipai
Bendrųjų ugdymo programų pokyčiai
Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje 2022
Tarpdalykinė integracija lietuvių kalbos ir literatūros programoje
Tarpdalykine integracija užsienio kalbų programose 2022
Tarpdalykinė integracija užsienio kalbų programose
Bendrųjų ugdymo programų atnaujinimo pokyčiai 2022
Vokiečių kalbos didaktikos aktualijos ir metodinės naujovės
Komunikacinė didaktika
Pamokos planavimas I
Pamokos planavimas II
Pamokos stebėjimas
Rašymo vertinimas pagal BEKM
Mediacija pagal BEKM
Anglų bei kitų užsienio kalbų pedagogų rengimo studijų programoms skirta mokymo medžiaga: skaitmeninių įrankių sąrašas ir užduočių grupės pagal komunikacines kompetencijas
Užduočių grupės pagal komunikacines kompetencijas
Prancūzų kalbos mokymo medžiaga
Tekstyno taikymas mokant prancūzų kalbos K2
Corpus linguistique dans lacquisition du FLE
Užduoties priedai
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS
Gabių mokinių ugdymas
Éducation des élèves doués
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Gabių mokinių ugdymas)
Mokymas(is) už klasės ribų
Apprentissage en dehors de la salle de classe
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Mokymas(is) už klasės ribų)
Un plan de leçon
Priedai
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (1)
Žaidybinio momento taikymas, mokant prancūzų kalbos
DALYKO DIDAKTIKOS SKAITMENIZUOTŲ PRAKTINIŲ UŽDUOČIŲ PATEIKIMO PLANAS (Žaidybinio momento taikymas)
Lietuvių kalbos mokymo medžiaga
Leksika
Sintaksė
Stilistika
Teksto lingvistika
Žodžių daryba ir morfologija
Lietuvių kalbos kaip svetimosios mokymas
Kalbėjimas
Rašymas
Skaitymas
Klausymas
Leksikos mokymas
Lietuvių kalbos literatūros metodinė medžiaga
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: kontekstas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Intertekstualumas ir intermedialumas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: tekstų kūrimas“
Metodinė rekomendacija „Literatūrinė dalis: grožinės literatūros skaitymas, supratimas, analizė ir interpretavimas. Poetinio teksto analizė“
Lenkų kalbos mokymo medžiaga
Metodinė rekomendacija „Lenkų kalba kaip užsienio“
Metodinė rekomendacija „9-10 klasės mokinių samprotavimo rašymo mokomoji medžiaga“.
Metodinė rekomendacija: Romantizmas. Romantinis pasaulio vaizdavimas (pagal A. Mickevičiaus baladę „Romantika“ )
Metodinė medžiaga: Bruno Schulzo „Cinamoninių krautuvėlių“ analizė
Metodinė medžiaga: Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis Vilnius
Rusų kalbos mokymo medžiaga
Metodinė rekomendacija „Pagrindinės lingvodidaktikos sąvokos“
Metodinė rekomendacija „Rusų kaip užsienio kalbos pamokos konstravimo principai“
Metodinė rekomendacija „Interaktyvi rusų kaip antrosios užsienio kalbos pamokos analizė“.
Metodinė rekomendacija „Autentiški ir adaptuoti tekstai rusų kaip užsienio kalbos pamokoje“
Metodinė rekomendacija „Meninis tekstas rusų kalbos pamokoje“
Hide sidebars