• Lietuvių kalbos literatūros metodinė medžiaga

    • H5P piktograma

      Ši metodinė medžiaga skirta dalyko pedagogikos studentams, siekiant juos supažindinti su įvairiais šaltiniais ir skaitmeniniais įrankiais, palengvinančiais istorinio, politinio, kultūrinio, biografinio konteksto pristatymą pamokoje. Aptariami lietuviški žaidimai ir programėlės, skatinant studentą reflektuoti jų kokybę, panaudojimo klasėje galimybes ir būdus. Taip pat dėmesys skiriamas tarpdiscipliniškumui, siekiant studentą ruošti į pamokas integruoti ir kitų dalykų (geografijos, istorijos, pilietiškumo) temas.

    • H5P piktograma

      Ši metodinė medžiaga skirta dalyko pedagogikos studentams, rodant, kaip pasitelkiant skirtingas prieigas, skaitmeninius įrankius ir šaltinius, galima paruošti pamokos medžiagą bei patikrinti, kaip mokiniai ją įsisavino. Studentai kviečiami kritiškai įvertinti skirtingas programėles, taip ugdant ir skaitmeninį raštingumą, siekiant rasti būdą literatūros pamokų medžiagą nesunkiai pateikti naujai, įdomiai ir kūrybingai. 

    • H5P piktograma

      Ši metodinė medžiaga skirta dalyko pedagogikos studentams, rodant, kaip galima pristatyti vieną iš literatūros lauko komponentų. Objektu pasirinkus konkretų komponentą – intertekstualumą, demonstruojama, kokius žingsnius reikia daryti ruošiantis tokią temą pristatyti mokiniams. Pateikiamos teorinės prieigos ir konkretaus literatūrinio kūrinio analizės kryptys. Pasiūlomi pavyzdžiai, kokias užduotis būtų galima sukurti mokiniams. Nurodomos galimos sąsajos su dailės disciplina.

    • H5P piktograma

      Ši metodinė medžiaga skirta dalyko pedagogikos studentams, rodant, kaip pasitelkiant skirtingas prieigas, skaitmeninius įrankius ir šaltinius, galima paskatinti kurti tekstus mokinius. Siekiama pasiūlyti alternatyvas tradicinio rašinio užduočiai, taip ugdant ne tik mokytojų, bet ir mokinių skaitmeninį raštingumą. Studentai skatinami kritiškai įvertinti skirtingus skaitmeninius įrankius ir šaltinius, pabandyti juos pritaikyti pamokos užduočiai.

    • H5P piktograma

      Ši metodinė medžiaga skirta dalyko pedagogikos studentams, rodant poetinio teksto (konkrečiai – šiuolaikinės poezijos) analizės galimybes. Pateikiami konkretūs analizės žingsniai, vartojami ir pritaikomi literatūros teorijos bei teksto analizės terminai. Medžiaga dėstoma per konkretų literatūros tekstą. Pasiūloma, kokias užduotis būtų galima sukurti mokiniams. Nurodomos tolesnės skaitymo kryptys.