• Motyvacija, refleksija, skaitmeninimo svarba, užduočių tipai

    • Failas piktograma

      Prancūzų kalbos dėstytojos Dianos Sroda parengtos metodikos „Motyvacija“ (2 dalys) paskirtis yra padėti mokytojui pažinti mokinių motyvacijos specifikas, jos didinimo sąlygas ir galimybes; supažindinti su tokiais motyvacijos tyrėjais kaip Deci ir Ryan bei supažindinti su Mikhail‘o Csikszentmihalyi‘o srauto (flow) teorija, kuri leis ne tik neprarasti besimokančiųjų motyvacijos viso mokymosi proceso metu, bet ir ją padidinti; pažinti srauto (flow) teorijos pritaikymo svarbą kuriant pamokų scenarijus. Ši metodika yra skirta būsimiems ir esamiems mokytojams.

    • Failas piktograma
    • Failas piktograma

      Prancūzų kalbos vyresniosios mokytojos Monikos Šeleg metodinės rekomendacijos Refleksija mokymo(si) procese  paskirtis yra supažindinti su refleksijos metodu ir pateikti refleksijos svarbos bei naudos mokymo(si) procese pagrindimą.  

      Šis produktas skirtas, kaip didaktizuota medžiaga, ruošiant mokytojus, kaip pagalbinis įrankis jaunam mokyklos specialistui, kitų švietimo įstaigų dalyviams, bei švietimo pagalbos specialistams.

    • Failas piktograma

      Kalbų pedagogų rengimo studijų programoms skirta teorizuota mokymo medžiaga apie skaitmeninimo svarbą diferencijuojant, individualizuojant ir suasmeninant ugdymą. Tai teorinės ir praktinės įžvalgos, kuriomis galėtų sekti, pasinaudoti bei kurti užduotis studentai, būsimi ir esami mokytojai praktikuodami pateiktus skaitmeninius įrankius. (Orientuota į Lietuvos mokyklas). 

    • Failas piktograma

      Ši užduotis skirta aktualizuoti svarbiausius aspektus, į kuriuos reikia atsižvelgti parenkant ar kuriant ugdymo procesui skirtas užduotis. Aptariama užduočių, skirtų žinioms perteikti ir įtvirtinti, specifika. Ugdymosi proceso metu vykdomos veiklos, kalbiniams įgūdžiams lavinti, suskirstomos į kelias plotmes: informacijos perėmimo (klausymas(is), skaitymas, suvokimas); (re)produkcijos (rašymas, kalbėjimas); įgūdžių ir kompetencijų stiprinimo. Aktualizuojami svarbiausi ugdymo procesui skirtų užduočių diferencijavimo ir individualizavimo dalykai. Studentams numatyta nemažai savarankiškų užduočių, kurios aptariamos seminarų metu. Pateikiamas literatūros ir šaltinių sąrašas, naudingas studentų teorinėms žinioms ir praktinėms veikloms ugdyti.