-
Vokiečių kalbos didaktikos aktualijos ir metodinės naujovės
Skaitmenizuotų vokiečių kalbos didaktikos užduočių ir metodinių rekomendacijų paketas skirtos pedagogo profesinės kvalifikacijos siekiantiems būsimiesiems vokiečių kalbos mokytojams – pedagogikos kaip pagrindinės arba kaip gretutinės krypties studentams, taip pat pedagoginių profesinių studijų studentams, studijuojantiems dalyko (vokiečių kalbos) didaktiką. Paketu taip pat galės naudotis jau dirbantys mokytojai: vokiečių mokytojai, siekiantys patobulinti savo didaktinę kompetenciją arba kitų dalykų mokytojai, siekiantys įgyti papildomų – vokiečių kalbos mokymo / didaktikos – kompetencijų.
Paketą sudaro 6 interaktyvios knygos, paremtos H5P technologija. Jose nagrinėjamos šios temos: komunikacinė didaktika kaip kalbos mokymo(si) kryptis ir metodas, pamokos planavimas, pamokos stebėjimas, rašymo gebėjimų vertinimas pagal Bendruosius Europos kalbų metmenis (BEKM), mediacijos gebėjimų ugdymas pagal BEKM. Rengiant metodinę medžiagą atsižvelgta į atnaujintus BEKM ir Lietuvos bendrųjų ugdymo programas. Kiekvienoje interaktyvioje knygoje numatytos praktinės ir refleksijai skirtos užduotys. Medžiaga galėtų padėti studentams ugdytis gebėjimus identifikuoti ir kritiškai reflektuoti įvairius didaktinius aspektus, kūrybiškai ir interaktyviai planuoti skirtingų tipų ir skirtingoms tikslinėms grupėms skirtas vokiečių kaip užsienio kalbos pamokas.
Autorės: doc. dr. Diana Babušytė, doc. dr. Aina Būdvytytė, doc. dr. Virginija Masiulionytė, doc. dr. Diana Šileikaitė-Kaishauri.