• Lenkų kalbos mokymo medžiaga

    • Skaitmenizuotų lenkų kalbos didaktikos užduočių ir metodinių rekomendacijų rinkinys skirtas pedagogo profesinės kvalifikacijos siekiantiems būsimiesiems lenkų kalbos mokytojams – pedagogikos kaip pagrindinės arba kaip gretutinės krypties studentams, taip pat pedagoginių profesinių studijų studentams, studijuojantiems dalyko (lenkų kalbos) didaktiką.

      Autorės: doc. dr. Kinga Geben, doc. dr. Irena Fedorovič, dr. Teresa Dalecka.
    • Icon H5P

      Ši metodinė medžiaga skirta dalyko pedagogikos studentams, lenkų kalbos kaip užsienio mokytojams. Pagrindinis šios metodinės medžiagos tikslas – suteikti busimiems pedagogams-studentams žinių, išugdyti gebėjimus bei suformuoti nuostatas, reikalingas sėkmingam dalyko mokymui ir naujų mokymo metodų diegimui mokyklos aplinkoje. Medžiaga galima naudotis siekiant mokymosi krūvio mažinimo, nes pateikiamos pamokų vizijos leidžia pritaikyti jas realiose pamokose bendrojo lavinimo mokyklose kur lenkų kalba pasirenkama kaip užsienio. Tuo tikslu metodinėje medžiagoje pristatomi lenkų kalbos kaip užsienio mokymo įvairūs uždaviniai ir pavyzdžiai. Medžiagoje pateikiama pavyzdinė pirma pamoka, taip pat pateikiami užsienio kalbų metodų pavyzdžiai.

    • Icon H5P

      Ši metodinė medžiaga skirta dalyko pedagogikos studentams, lenkų filologijos ir lenkų kalbos mokytojams. Pagrindinis šios metodinės medžiagos tikslas – suteikti busimiems pedagogams-studentams žinių, išugdyti gebėjimus bei suformuoti nuostatas, reikalingas sėkmingam dalyko mokymui ir naujų mokymo metodų diegimui mokyklos aplinkoje. Medžiaga galima naudotis siekiant mokymosi krūvio mažinimo, nes pateikiamos pamokų vizijos leidžia pritaikyti jas realiose pamokose 9 ir 10 klasėse bendrojo lavinimo mokyklose lenkų dėstomąja kalba besiruošiant 10 klasės moksleivių žinių patikrinimui. Tuo tikslu metodinėje medžiagoje pristatomi esminiai samprotavimo rašymo aspektai, įvairūs uždaviniai ir pavyzdžiai. Metodinėje medžiagoje taip pat išsamiai pristatomos kelios rašinių temos apie kitoniškumą ir meilę tėvynei. Medžiagoje pateikiama esminė šių dviejų temų analizė, taip pat pateikiami metodų, taikomų rašymo gebėjimų ugdymo procese, pavyzdžiai.

    • Icon H5P

      Ši metodinė medžiaga skirta pedagogikos studijų programos moduliui „Lenkų kalba ir literatūra". Tikslinė grupė –  studentai, būsimi lenkų kalbos ir literatūros mokytojai. Produkto tikslas – suteikti busimiems mokytojams žinių apie XIX amžiaus poezijos specifiką, baladžių atsiradimo lenkų literatūroje kontekstą, XIX amžiaus diskusijų dėl pasaulio vaizdavimo esmę. Taip pat išugdyti gebėjimus bei suformuoti nuostatas, reikalingas sėkmingam dalyko mokymui ir naujų mokymo metodų diegimui mokyklos aplinkoje.  Pateikiami teorinė medžiaga pamokai kartu su užduotimis, pavyzdys kūrybinio darbo („dramos pratimų“). Medžiaga galima naudotis siekiant mokymosi krūvio mažinimo, nes  pasiūlymai leidžia pritaikyti jas realioje pamokoje bendrojo lavinimo mokyklose, kur mokymas vyksta  lenkų kalba.

    • Icon H5P

      Ši metodinė medžiaga skirta dalyko pedagogikos studentams, lenkų literatūros mokytojams. Pagrindinis šios metodinės medžiagos tikslas – suteikti busimiems pedagogams-studentams žinių, išugdyti gebėjimus bei suformuoti nuostatas, reikalingas sėkmingam dalyko mokymui ir naujų mokymo metodų diegimui mokyklos aplinkoje. Medžiagos paskirtis yra pateikti tikslinei grupei pavyzdį, kaip mokymo(si) procese galima išnaudoti skirtingų meno kūrinių ir medijų galimybes analizuojant literatūros kūrinį. Metodinė medžiaga kartu yra įsivertinimo instrumentas, patraukliu būdu leidžia patikrinti įgytas žinias besimokantiesiems.

    • Icon H5P

      Lenkų literatūros dėstytojos (Teresos Daleckos) parengtos metodinės rekomendacijos „Miesto erdvėje išsaugotas literatūrinis Vilnius“. Ši metodinė medžiaga skirta dalyko pedagogikos studentams, lenkų literatūros mokytojams. Pagrindinis šios metodinės medžiagos tikslas – suteikti busimiems pedagogams-studentams žinių, išugdyti gebėjimus bei suformuoti nuostatas, reikalingas sėkmingam dalyko mokymui ir naujų mokymo metodų diegimui mokyklos aplinkoje. Produkto paskirtis yra pateikti tikslinei grupei pavyzdį, kaip mokymo(si) procese galima išnaudoti miesto erdvę, kurioje aptinkami objektai, susiję su literatūra. Metodinė medžiaga kartu yra įsivertinimo instrumentas, leidžia patraukliu būdu patikrinti įgytas žinias besimokantiesiems.