Перейти до головного вмісту
Якщо ви продовжуєте переглядати цей веб-сайт, ви погоджуєтеся з нашою політикою:
  • VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Продовжуйте
x
Vilniaus Universitetas
Menu

Увійдіть, використовуючи свій обліковий запис на:

GoogleContinue with Google
FacebookContinue with Facebook
або

Forgot username or password?

  • Українська ‎(uk)‎ UkУкраїнська ‎(uk)‎
  • Deutsch ‎(de)‎ DeDeutsch ‎(de)‎
  • eesti ‎(et)‎ Eteesti ‎(et)‎
  • English ‎(en)‎ EnEnglish ‎(en)‎
  • Latviešu ‎(lv)‎ LvLatviešu ‎(lv)‎
  • Lietuvių ‎(lt)‎ LtLietuvių ‎(lt)‎
  • magyar ‎(hu)‎ Humagyar ‎(hu)‎
  • Português - Portugal ‎(pt)‎ PtPortuguês - Portugal ‎(pt)‎
  • Română ‎(ro)‎ RoRomână ‎(ro)‎
Menu

Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis

  1. На головну
  2. Курси
  3. Filosofijos fakultetas
  4. Ugdymo mokslų institutas
  5. Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
  6. I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Увімкнено анімовану навігацію
Увімкнено анімовану навігацію
  • I. DUOMENYS IR INFORMACIJA

    • значок Файл
      Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos Файл
    • значок Файл
      Įvadas į informacijos teoriją Файл
    • значок Файл
      Teksto kodavimas ir glaudinimas Файл
    • значок Файл
      Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas Файл
    • значок Файл
      Vaizdų kodavimas Файл
    • значок Файл
      Duomenys, duomenų tyryba Файл
    • значок Файл
      Duomenų struktūros Файл
    • значок Файл
      Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui Файл
    • значок Файл
      Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse Файл
    • значок Файл
      Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos. Файл
Table of contents
  • Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklosDvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
  • Įvadas į informacijos teorijąĮvadas į informacijos teoriją
  • Teksto kodavimas ir glaudinimasTeksto kodavimas ir glaudinimas
  • Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymasKlaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
  • Vaizdų kodavimasVaizdų kodavimas
  • Duomenys, duomenų tyrybaDuomenys, duomenų tyryba
  • Duomenų struktūrosDuomenų struktūros
  • Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymuiInformacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
  • Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėseInformacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
  • Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
  • Problemų sprendimo uždaviniaiProblemų sprendimo uždaviniai
  • Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodikaAlgoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
  • Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymuiRikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
  • Srautų algoritmaiSrautų algoritmai
  • Algoritmavimo pradžiamokslisAlgoritmavimo pradžiamokslis
  • Lygiagretūs procesai. AklavietėLygiagretūs procesai. Aklavietė
  • Tinklų algoritmaiTinklų algoritmai
  • Šablonų, dėsningumų atpažinimasŠablonų, dėsningumų atpažinimas
  • „Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
  • Linijų braižymo algoritmaiLinijų braižymo algoritmai
  • Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymuiGrafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
  • Optimizavimo uždaviniaiOptimizavimo uždaviniai
  • Grafo spalvinimasGrafo spalvinimas
  • Minimalūs jungiamieji medžiaiMinimalūs jungiamieji medžiai
  • Trumpiausio kelio paieškaTrumpiausio kelio paieška
  • Logika. Veno diagramos.Logika. Veno diagramos.
  • Logika informatikojeLogika informatikoje
  • Baigtiniai automatai (Finite state automata)Baigtiniai automatai (Finite state automata)
  • Virtualioji mokymosi platforma ViLLEVirtualioji mokymosi platforma ViLLE
  • Kompiuterio sandaraKompiuterio sandara
  • Scratch pradžiamokslisScratch pradžiamokslis
  • Turingo testasTuringo testas
  • Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veiklaPažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
  • Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklosPažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
  • Socialiniai tinklaiSocialiniai tinklai
  • Išmanieji įrenginiaiIšmanieji įrenginiai
  • Fizinė kompiuterijaFizinė kompiuterija
  • Apgaulingas elgesys interneteApgaulingas elgesys internete
  • Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniaiInformatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
  • Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformąInteraktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
  • BEBRAS LODGE platformos nuorodaBEBRAS LODGE platformos nuoroda
  • Nacionalinė „Bebro“ svetainėNacionalinė „Bebro“ svetainė
  • Tarptautinė „Bebro“ svetainėTarptautinė „Bebro“ svetainė
  • Konkurso „Bebras“ varžybų laukasKonkurso „Bebras“ varžybų laukas
  • Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojamsPagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
  • KNYGA Informatika be kompiuterio 2023KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
  • Computer Science without a computer (anglų k.)Computer Science without a computer (anglų k.)

Блоки

Copyright © Vilnius University 2024. All rights reserved.

Hide sidebars