Ir para o conteúdo principal
Se continuar a navegar neste site, concorda com as nossas políticas:
VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Continuar
x
Menu
Entrar
Autenticar-se usando a sua conta:
Continue with Google
Continue with Facebook
ou
Forgot username or password?
Pt
Português - Portugal (pt)
De
Deutsch (de)
Et
eesti (et)
En
English (en)
Lv
Latviešu (lv)
Lt
Lietuvių (lt)
Hu
magyar (hu)
Ro
Română (ro)
Uk
Українська (uk)
A
A
A
Menu
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
Página principal
Disciplinas
Filosofijos fakultetas
Ugdymo mokslų institutas
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Navegação animada - desativar
Navegação animada - desativar
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Selecionar a atividade Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Ficheiro
Selecionar a atividade Įvadas į informacijos teoriją
Įvadas į informacijos teoriją
Ficheiro
Selecionar a atividade Teksto kodavimas ir glaudinimas
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Ficheiro
Selecionar a atividade Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Ficheiro
Selecionar a atividade Vaizdų kodavimas
Vaizdų kodavimas
Ficheiro
Selecionar a atividade Duomenys, duomenų tyryba
Duomenys, duomenų tyryba
Ficheiro
Selecionar a atividade Duomenų struktūros
Duomenų struktūros
Ficheiro
Selecionar a atividade Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Ficheiro
Selecionar a atividade Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Ficheiro
Selecionar a atividade Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
Ficheiro
Table of contents
Expandir tudo
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Įvadas į informacijos teoriją
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Vaizdų kodavimas
Duomenys, duomenų tyryba
Duomenų struktūros
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Problemų sprendimo uždaviniai
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Srautų algoritmai
Algoritmavimo pradžiamokslis
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Tinklų algoritmai
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Linijų braižymo algoritmai
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Optimizavimo uždaviniai
Grafo spalvinimas
Minimalūs jungiamieji medžiai
Trumpiausio kelio paieška
Logika. Veno diagramos.
Logika informatikoje
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Kompiuterio sandara
Scratch pradžiamokslis
III. ŽMOGAUS IR KOMPIUTERIO SĄVEIKA
Turingo testas
Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
Socialiniai tinklai
Išmanieji įrenginiai
Fizinė kompiuterija
Apgaulingas elgesys internete
IV. INFORMATINIO MĄSTYMO UŽDAVINIAI – BEBRO METODIKA
Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
BEBRAS LODGE platformos nuoroda
Nacionalinė „Bebro“ svetainė
Tarptautinė „Bebro“ svetainė
Konkurso „Bebras“ varžybų laukas
Informatikos žodynėlis-enciklopedija būsimiems mokytojams
Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
Informatika be kompiuterio
KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
Computer Science without a computer (anglų k.)
Hide sidebars