Atvērt galveno saturu
Ja turpināsit pārlūkot šo vietni, jūs piekrītat mūsu politikām:
VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Turpināt
x
Menu
Pieslēgties
Pieslēgties, izmantojot savu kontu no:
Continue with Google
Continue with Facebook
vai
Forgot username or password?
Lv
Latviešu (lv)
De
Deutsch (de)
Et
eesti (et)
En
English (en)
Lt
Lietuvių (lt)
Hu
magyar (hu)
Pt
Português - Portugal (pt)
Ro
Română (ro)
Uk
Українська (uk)
A
A
A
Menu
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
Sākums
Kursi
Filosofijos fakultetas
Ugdymo mokslų institutas
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Animēta navigācija — izslēgt
Animēta navigācija — izslēgt
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Atlasīt aktivitāti Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Fails
Atlasīt aktivitāti Įvadas į informacijos teoriją
Įvadas į informacijos teoriją
Fails
Atlasīt aktivitāti Teksto kodavimas ir glaudinimas
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Fails
Atlasīt aktivitāti Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Fails
Atlasīt aktivitāti Vaizdų kodavimas
Vaizdų kodavimas
Fails
Atlasīt aktivitāti Duomenys, duomenų tyryba
Duomenys, duomenų tyryba
Fails
Atlasīt aktivitāti Duomenų struktūros
Duomenų struktūros
Fails
Atlasīt aktivitāti Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Fails
Atlasīt aktivitāti Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Fails
Atlasīt aktivitāti Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
Fails
Table of contents
Izvērst visu
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Įvadas į informacijos teoriją
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Vaizdų kodavimas
Duomenys, duomenų tyryba
Duomenų struktūros
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Problemų sprendimo uždaviniai
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Srautų algoritmai
Algoritmavimo pradžiamokslis
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Tinklų algoritmai
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Linijų braižymo algoritmai
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Optimizavimo uždaviniai
Grafo spalvinimas
Minimalūs jungiamieji medžiai
Trumpiausio kelio paieška
Logika. Veno diagramos.
Logika informatikoje
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Kompiuterio sandara
Scratch pradžiamokslis
III. ŽMOGAUS IR KOMPIUTERIO SĄVEIKA
Turingo testas
Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
Socialiniai tinklai
Išmanieji įrenginiai
Fizinė kompiuterija
Apgaulingas elgesys internete
IV. INFORMATINIO MĄSTYMO UŽDAVINIAI – BEBRO METODIKA
Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
BEBRAS LODGE platformos nuoroda
Nacionalinė „Bebro“ svetainė
Tarptautinė „Bebro“ svetainė
Konkurso „Bebras“ varžybų laukas
Informatikos žodynėlis-enciklopedija būsimiems mokytojams
Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
Informatika be kompiuterio
KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
Computer Science without a computer (anglų k.)
Hide sidebars