Tovább a fő tartalomhoz
Ha tovább böngészik a portálon, azzal elfogadja ezen szabályzatainkat:
VU Privatumo politika/VU Privacy Policy
Tovább
x
Menu
Belépés
Lépjen be itteni fiókjával:
Continue with Google
Continue with Facebook
vagy
Forgot username or password?
Hu
magyar (hu)
De
Deutsch (de)
Et
eesti (et)
En
English (en)
Lv
Latviešu (lv)
Lt
Lietuvių (lt)
Pt
Português - Portugal (pt)
Ro
Română (ro)
Uk
Українська (uk)
A
A
A
Menu
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
Kezdőoldal
Kurzusok
Filosofijos fakultetas
Ugdymo mokslų institutas
Informatikos didaktikos dalyko studijų programų ir būsimų mokytojų skaitmeninių technologijų gilusis mokymasis
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Animated navigation - turn off
Animated navigation - turn off
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Select activity Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Fájl
Select activity Įvadas į informacijos teoriją
Įvadas į informacijos teoriją
Fájl
Select activity Teksto kodavimas ir glaudinimas
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Fájl
Select activity Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Fájl
Select activity Vaizdų kodavimas
Vaizdų kodavimas
Fájl
Select activity Duomenys, duomenų tyryba
Duomenys, duomenų tyryba
Fájl
Select activity Duomenų struktūros
Duomenų struktūros
Fájl
Select activity Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Fájl
Select activity Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Fájl
Select activity Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
Fájl
Table of contents
Az összes kibontása
I. DUOMENYS IR INFORMACIJA
Dvejetainiai skaičiai kompiuteryje. Žaidybinės veiklos
Įvadas į informacijos teoriją
Teksto kodavimas ir glaudinimas
Klaidos informatikoje: jų aptikimas ir taisymas
Vaizdų kodavimas
Duomenys, duomenų tyryba
Duomenų struktūros
Informacijos šifravimas pagrindiniam ugdymui
Informacijos šifravimas jaunesnėse klasėse
Projektavimo mąstymas (Design Thinking) Metodika ir veiklos.
II. ALGORITMAI IR PROGRAMAVIMAS
Problemų sprendimo uždaviniai
Algoritmavimo pradžiamokslis. Priemonės ir metodika
Rikiavimo algoritmai pagrindiniam ugdymui
Srautų algoritmai
Algoritmavimo pradžiamokslis
Lygiagretūs procesai. Aklavietė
Tinklų algoritmai
Šablonų, dėsningumų atpažinimas
„Skaldyk ir valdyk“ metodas informatikoje
Linijų braižymo algoritmai
Grafų algoritmai pagrindiniam ugdymui
Optimizavimo uždaviniai
Grafo spalvinimas
Minimalūs jungiamieji medžiai
Trumpiausio kelio paieška
Logika. Veno diagramos.
Logika informatikoje
Baigtiniai automatai (Finite state automata)
Virtualioji mokymosi platforma ViLLE
Kompiuterio sandara
Scratch pradžiamokslis
III. ŽMOGAUS IR KOMPIUTERIO SĄVEIKA
Turingo testas
Pažintis su mašininiu mokymusi. Žaidybinė veikla
Pažintis su dirbtiniu intelektu. Mokomosios veiklos
Socialiniai tinklai
Išmanieji įrenginiai
Fizinė kompiuterija
Apgaulingas elgesys internete
IV. INFORMATINIO MĄSTYMO UŽDAVINIAI – BEBRO METODIKA
Informatikos ir informatinio mąstymo uždavinių rinkiniai
Interaktyvių užduočių kūrimas naudojant „Bebras Lodge“ platformą
BEBRAS LODGE platformos nuoroda
Nacionalinė „Bebro“ svetainė
Tarptautinė „Bebro“ svetainė
Konkurso „Bebras“ varžybų laukas
Informatikos žodynėlis-enciklopedija būsimiems mokytojams
Pagrindinių informatikos terminų žodynas mokytojams
Informatika be kompiuterio
KNYGA Informatika be kompiuterio 2023
Computer Science without a computer (anglų k.)
Hide sidebars