• Chemijos didaktika

    • Failas piktograma

      Medžiaga siejasi su gamtamokslinio ugdymo bendrosiomis programomis, pateikiama glausta, susisteminta temos teorija, praktiniai pavyzdžiai. Gidas skirtas ne tik būsimųjų mokytojų gebėjimui įvardinti ir apibūdinti įvairius mišinių skirstymo metodus, bet ir ugdyti jų gebėjimus mokiniams pateikti neperteklinę, esminę temos informaciją.

    • Failas piktograma

      Medžiaga siejasi su gamtamokslinio ugdymo bendrosiomis programomis, pateikiama glausta, susisteminta temos teorija, praktiniai pavyzdžiai. Gidas skirtas ne tik būsimųjų mokytojų gebėjimui suprasti ir paaiškinti cheminės pusiausvyros reiškinį bei jo ypatybes, bet ir ugdyti jų gebėjimus mokiniams pateikti neperteklinę, esminę temos informaciją.

    • H5P piktograma

      Pateikiama medžiaga smulkiai paaiškina uždavinių be reakcijos lygties sprendimo principus. Pradedama nuo populiarių formulių ir jų išvedimo. Vėliau aptariamos uždavinių sprendimo strategijos. Gidą analizuojantis žmogus pats gali atlikti įvairias interaktyvias užduotis, taip įsivertindamas savo gebėjimus ir įtvirtindamas medžiagą.

    • H5P piktograma

      Pateikiama medžiaga paaiškina ir vizualiai parodo kas vyksta prie katodo ir anodo elektrolizuojant įvairius tirpalus, naudojant įvairius elektrodus. Paaiškinami pricipai, kad žinant tirpalo sudėtį, būtų galima pasakyti kokios reakcijos vyks per jį leidžiant elektros srovę ir parašyti šių reakcijų lygtis.

    • H5P piktograma

      Pateikiama medžiaga paaiškina ir vizualiai parodo kaip vyksta įvairių metalų reakcijos su įvairiomis rūgštimis ir nuo ko tai priklauso. Aptariama metalo aktyvumo, rūgšties koncentracijos įtakos. Paaiškinami pricipai ir vizualiai parodoma kaip oksiduojančios rūgštys reaguoja su metalais.

    • H5P piktograma

      Pateikiama medžiaga smulkiai paaiškina reakcijos lygčių lyginimo principus. Pradedama nuo indeksų ir koeficientų reikšmės ir skirtumų, tinkamo dalelių skaičiaus nustatymo. Vėliau aptariamos reakcijos lygčių lyginimo strategijos. Gidą analizuojantis žmogus pats gali atlikti įvairias interaktyvias užduotis, taip įsivertindamas savo gebėjimus ir įtvirtindamas medžiagą.